ליעוץ עם עורך דין

עורך דין נהיגה בשכרות - הזיכוי הוא אכן אפשרי!

עורך דין תעבורה עם התמחות בנהיגה בשכרות

זקוק לעזרה משפטית? משרד עורכי דין ערן בן עמי המוביל מתמחה הנהיגה בשכרות ואחראי על מאות זיכויים! רשיון הנהיגה הוא החופש שלנו לחיות ולהתפרנס. תן למקצוענים לטפל לך בבעיה.

לפרטים נוספים צרו קשר בהקדם, אנו נבחן את המקרה שלכם ונתאים לכם עורך דין נהיגה בשכרות, תוכלו להשאיר ואת מספר הטלפון שלכם בטופס צור קשר באתר או לפנות אלינו בטלפון: 052-2526277.

שנים של מאבק משפטי ובסוף זה קרה. קנינו מכשיר ינשוף מהמשטרה, בדקנו אותו במעבדות של האוניברסיטה העברית ומעבדת מיג"ל ומצאנו שהינשוף מזייף בתוצאה. נהיגה בשכרות היא עבירה המצריכה הבנה מיוחדת. התמחות של ממש להבין כיצד הינשוף עובד ומהן הדרכים להתמודד עם אישום כל כך כבד.

בעזרת עורך דין נהיגה בשכרות הזיכוי אפשרי!

יש לנו ניסיון עצום בטיפול בתיקי נהיגה בשכרות לאור פריצת הדרך המשפטית שלנו שהובילה לכך שחשפנו את כשלי הינשוף. בהתאם כמות הזיכויים של משרדנו. אנחנו היחידים שיכולים להצביע מהם הכשלים של הינשוף מהסיבה שאנחנו היחידים שבדקנו.

פנינו לד"ר יגאל בר אילן ופרופסור גרושקא שעשו עבודה מדעית מקיפה ונפלאה ומצאו שישנם חומרים שאינם מכילים אלכוהול והינשוף מזהה כאלכוהול.

העובדה הזאת בנוסף לעוד כמה כשלים מדעיים שנמצאו ואשר מובילים לכך שהינשוף "מקפיץ" בתוצאה, חושפת כי ישנם לא מעט נהגים שלא היו שיכורים והורשעו על לא עוול בכפם. אנחנו נלחמים כדי למנוע את זה. זהו פרוייקט הדגל שלנו.

זיכוי מעבירת נהיגה בשכרות אפשרי, קימת רק דרך מעשית אחת. בהמשך תקבלו הסבר משפטי מעודכן על המצב הקיים היום וכיצד ניתן להתמודד עם כתב אישום בגין עבירת נהיגה בשכרות.

מכשיר ה"ינשוף" מזהה חומרים שאינם אלכוהול – כאלכוהול.

הממצאים הללו של המומחה ד"ר יגאל בר-אילן אשר בדק לראשונה בישראל את מכשיר ה"ינשוף", יחד עם החלטת בית המשפט לתעבורה בירושלים בהרכב מיוחד של 3 שופטים מיום 7.3.10 אשר מעלה כי קיימת בעיה אמיתית באשר לאמינות תוצאותיו של ה"ינשוף", מחזקים את ממצאי הבדיקה שערןך ד"ר בר-אילן: מכשיר הינשוף אינו בר הסתמכות ותוצאותיו מוטלות בספק, מכאן שאסור להסתמך עליו כמכשיר המוביל להרשעת נהגים בעבירת נהיגה בשכרות.

תוצאות הבדיקה העלו כי ייתכנו מצבים בהם שתיתם כמות אלכוהול אשר מותרת על פי חוק ובכל זאת ה"ינשוף" יזהה אתכם כשיכורים. קיימות הוכחות מדעיות על כך.

מאז שינוי פקודת התעבורה ב-2005, אנו עדים להחמרה במגמת הענישה וגדילה דרסטית בכמות כתבי האישום בשל הסתמכות על מכשיר ה"ינשוף"" או בשמו המקצועי DRAGER ALCOTEST 7110, אשר משמש ככלי העיקרי לבדיקת שכרות ולביסוס כתבי אישום. המשטרה פתחה במלחמה כנגד עבירת השכרות ומכאן התפתחה אכיפה המונית.

לכאורה מה הבעיה?

משטרת ישראל עושה שימוש במכשיר מדעי אשר מעולם לא נבדק על ידי אף גורם מוסמך בטרם נכנס לשימוש ומכאן שקיים חשש ממשי למהימנותו ולאמיתות התוצאה. ישנם נהגים רבים אשר נבדקו בינשוף ומשוכנעים כי לא היו שיכורים, כשלמעשה ייתכן כי הנם חפים מפשע בשעה שהמכשיר מראה תוצאה אחרת. משטרת ישראל לא רק שלא בדקה את ה"ינשוף" אלא אף ניהלה מאבק משפטי ממושך במטרה למנוע את בדיקת המומחה.

עובדה זו העלתה תהיות רבות באשר למסתתר מאחורי המכשיר.

נהיגה בשכרות

 

האם קיים פתרון משפטי? זיכוי לאישום נהיגה בשכרות

כן. ישנם מספר כיוונים בהם ניתן לפעול משפטית אך העקרון העומד מאחורי כולם הוא זהה:

להוכיח כי אותו מכשיר שטוען שאתם שיכורים ("הינשוף") טועה. לשם כך קיימת דרך מעשית אחת בלבד:

הבאת מומחה שיבדוק את הינשוף ויוכיח בבית המשפט כי לא ניתן להסתמך על תוצאות המכשיר בגלל כשלים.

הסיכוי שתמצאו את עצמכם זכאים בדרך אחרת הוא אפסי כיוון שבפרקטיקה התביעה לא חוזרת בה מכתב האישום, גם אם מתגלים כשלים חמורים בהפעלת המכשיר וסנגורים רבים נמנעים מקיום הליך הוכחות ומעדיפים לסגור "הסדר טיעון" תחת ניהול הליך הוכחות וסיכון בפסילה בת שנתיים.

הדרך היחידה לנהל הליך הוכחות במטרה להוביל לזיכוי שלכם היא באמצעות הבאת ראיות "חזקות" נגד המכשיר. בדרך הזאת רק משרדנו פועל. בדקנו ומצאנו. התקשרו אלינו והבינו מהי הדרך לזיכוי במקרה שלכם.

הצות המקצועי שלנו כאן בשבילכם עבור כל שאלה לגבי נהיגה בשכרות בישראל.

אנו בעלי ניסיון רב שנים בתחום זה ואנחנו נדע לענות על כל מענה על הצד הטוב ביותר.

לקביעת פגישה בנושא נהיגה בשכרות עם עורך דין תעבורה ערן בן עמי התקשרו כעת.

לייעוץ מיידי ולייצוג משפטי בנושא של נהיגה בשכרות התקשרו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: