ליעוץ עם עורך דין

 ייצוג עורך דין בנהיגה בשכרות | עורך דין דיני תעבורה

 ייצוג עורך דין בנהיגה בשכרות

אחת העבירות הנפוצות ביותר בקרב צעירים עם רישיון נהיגה היא עבירה של נהיגה בשכרות. בניסיון של גופי האכיפה להילחם בתופעת הקטל בדרכים, עבירת נהיגה בשכרות קיבלה מעמד של כבוד ודגש חזק מאוד בנושא האכיפה והענישה של נהגים העושים שימוש בכלי הרכב אחרי לילה של בילוי ותחת השפעתו המסוכנת של האלכוהול.

השכרות גורמת לירידה משמעותית בערנות וביכולת של הנהג להגיב ולהפעיל שיקול דעת, ולכן מסוכנת ומסכנת.

כיצד מודדים כמות אלכוהול בדם?

יכולת צריכת האלכוהול תלויה במסר גורמים גופניים: מסת הגוף של הנהג וקיומו של אנזים המפרק אלכוהול. כך יוצא שלכל נהג יש יכולת ספיגת אלכוהול אחרת. על מנת לקבוע את רמת האלכוהול בדם עושה המשטרה שימוש במכשיר הינשוף, מכשיר שמודד את כמות האלכוהול בדם לפי ליטר אוויר נשוף. הבעיה היא שהרף הנקבע הוא רף אחיד שאינו מביא בחשבון את הנתונים האישיים של כל נהג.

עבירת נהיגה בשכרות

נהיגה בשכרות נחשבת לעבירה פלילית חמורה כשיש עונשים חמורים בצידה הכוללים שלילת רישיון הנהיגה לתקופות ארוכות ואפילו עונשי מאסר בפועל. בשל כך, כדאי מאוד להיוועץ עם עורך דין נהיגה בשכרות בכל מקרה בו אתם נאשמים בעבירה של נהיגה בשכרות.

ייתכן שבמקרה שלכם הבדיקה שנעשתה איננה תקינה ולכן כדאי מאוד להיעזר בעורך דין תעבורה מנוסה המכיר את החוק ואת ההליך הפלילי על מנת לייעץ לכם כיצד לנהוג.

מה לעשות במקרה של האשמה?

הדבר הראשון שמומלץ לעשות במידה ומאשימים אתכם בעבירה של נהיגה בשכרות היא להיוועץ מידית עם עורך דין תעבורה מומלץ המתמחה בתחום. עצה טובה של עורכי דין מנוסים יכולה להוביל להפחתה משמעותית בעונשים ואולי אפילו לסגירת התיק נגדכם, ולכן אל תסמכו על המזל – היוועצו עורך דין נהיגה בשכרות מנוסה.

פוסטים אחרונים

מעבר באור אדום

מעבר באור אדום הוא עבירת תעבורה שטומנת בחובה קנס כספי וכן הליכי ענישה מנהלתיים כמו למשל נקודות מצטברות לחובתו של הנהג, ובמקרים בהם עברה זו

קרא עוד »

רישיונך נפסל

כאשר נשלל לאדם רישיונו הוא ניזוק מכך קשות שכידוע, כיום, רכב שווה ערך לרגליים – ללא רכב, אנו חשים שאיננו יכולים לנוע לשום מקום. אם

קרא עוד »

ייצוג עורך דין תעבורה

המלחמה האינסופית שלנו בכבישי מדינת ישראל גורמת לתאונות דרכים רבות הנגרמות בין היתר מנהגים לא מנוסים, נהיגה פזיזה, נהיגה שאינה לפי תקנות התעבורה, נהיגה בשיכרות

קרא עוד »