ליעוץ עם עורך דין

מומחה לענייני תעבורה

מומחה לענייני תעבורה

כשאדם מקבל זימון לבית המשפט לתעבורה, זה יכול להיות מסיבות שונות: משפט בגין נהיגה בשכרות, נהיגה מסוכנת, אי ציות לתמרורים, מעורבות בתאונה שיש בה נפגעים, מהירות מופרזת ועוד- התוצאות עלולות להיות מרחיקות לכת.

הנאשם יכול להגיע לעונש של שלילת רישיון, קנסות גבוהים, ובדרגת חומרה מסוימת – אפילו למעצר. זו הסיבה שרצוי להתייעץ עם עורך דין לתעבורה על האסטרטגייה שכדאי לנקוט בה ואולי גם במקרים מסוימים יוכל להביא לזיכויו.

האם העבירה בוצעה או לא?

כשמדובר למשל בעבירת מהירות מופרזת שצולמה על ידי מצלמת דרכים – והנהג מואשם בעבירה כשהוא בטוח בצדקת חפותו, הדבר הראשון הוא לדעת שזה אפשרי לטפל בעניין. מאיפה למצוא קצה חוט לעניין? עורך הדין ידע לאן לפנות כדי לקבל את סרט הצילום ואת כל חומר התביעה.

מומחה לענייני תעבורה טוב ידע כיצד לסתור את טענות התביעה, להוציא את הנאשם מידי עננת האשמה הרובצת עליו בבית המשפט, אפשרות להגיע לעסקת טיעון כמו גם למצוא את האפשרות להגיע לזיכויו המוחלט.

מה בדבר נהיגה בשכרות? 

כשצריך להתמודד מול משפט תעבורה בגין נהיגה בשכרות (או סירוב להיבדק במכשיר הינשוף – שמשמעותו של הסירוב אומר למעשה הודאה באשמה), ישנם סעיפים רבים הבאים לעזרת הנתבע שבאמצעותם אפשר להפריך מכל וכל את הטענה כי הנהג היה שיכור בזמן הנהיגה.

מה במקרה דיבור בטלפון סלולארי ללא דיבורית?

על פי תקנה 28(א) יש לנהוג עם שתי ידיים על ההגה, אלא אם יד אחת מוסרת לטובת הבטחת הפעולה התקינה של הרכב, או לקיום כללי תנועה. תקנה 28(ב) קובע כי אין להשתמש עקב כך בטלפון מוחזק (או בין הכתף ללחי) – אלא רק באמצעות דיבורית. עורך דין מנוסה יכול להפריך את כתב האישום במידה ולא יהיה כתוב כפי הנדרש.

במידע והמעורב בתאונת דרכים סובל מנכות כתוצאה מהתאונה יש לבדוק האם היה מבוטח בביטוח תאונות אישיות. לעיתים קרובות חברות הביטוח יוצרות קשיים בזמן שהנפגע הכי זקוק לכסף לצורך טיפולים ושיקום מהתאונה ואף יש מצבים בהן החברה מסרבת לשלם.

לכן, לפני הפנייה לביטוח, רצוי להתייעץ עם עורך דין אשר מתמחה בתחום לצורך ייצוג הולם מול חברת הביטוח וחיסכון של אי נעימויות, קשיים ועיכובים מיותרים.

פוסטים אחרונים

נהיגה בזמן פסילה

נהיגה ללא רשיון ס´ 10 לפקודת התעבורה מבחין בין כמה מצבים וקובע כדלקמן: (א) לא ינהג אדם רכב מנועי אלא אם הוא בעל רישיון נהיגה

קרא עוד »

עורך דין תעבורה

דיני התעבורה דיני התעבורה שייכים לתחום המשפט הפלילי. הם מתייחסים לכלל הנהגים והולכי הרגל, למעשה לכל המשתמשים בדרך הכפופים להוראות הכלולות בפקודת התעבורה ובתקנות התעבורה.

קרא עוד »